Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Καστίγιο: «Να πάμε τον Άρη εκεί που πρέπει…»


Καστίγιο: «Να πάμε τον Άρη εκεί που πρέπει…»

 
  

Αποφασισμένος να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις και να βοηθήσει τον Άρη να αναρριχηθεί κι άλλο στη βαθμολογία δήλωσε ο Νέρι Καστίγιο κατά τη βράβευσή του ως πολυτιμότερος παίκτης της 19ης αγωνιστικής. Το βραβείο στον Μεξικανό μεσοεπιθετικό παρέδωσε ο Γιάννης Μιχαλήτσος, τον οποίο ευχαρίστησε για τη στήριξη στις δύσκολες στιγμές που πέρασε στην ομάδα.

«Ήθελα να ευχαριστήσω τον κόουτς (σ.σ. Γιάννη Μιχαλήτσο). Ήταν ο πιο σημαντικός άνθρωπος που βρήκα στην περίοδο που είμαι εδώ. Χωρίς τον ‘μίστερ’ δε θα μπορούσα να παίξω έτσι και να πάρω το βραβείο», τόνισε ο Καστίγιο και πρόσθεσε: «Από την πρώτη μέρα που ανέλαβε να μας προπονεί, μου μιλούσε και όταν πήρε την ομάδα μου έδειξε εμπιστοσύνη να πετύχω όλα αυτά. Θέλω να ευχαριστήσω τον ‘μίστερ’ και τον κ. Κόντη που ήταν στα δύσκολα μαζί μου. Τους το αφιερώνω γιατί στα δύσκολα ήταν κοντά μου».

Όσο για τη συνέχεια σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο τόνισε: ««Προσπαθώ να είμαι σε κάθε παιχνίδι ο καλύτερος. Να κερδίσουμε την Κυριακή σε ένα δύσκολο παιχνίδι που έχουμε ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια να φτάσει ο Άρης εκεί που πρέπει».

Ο τεχνικός σύμβουλος της ΠΑΕ Άρης εξήρε την αγωνιστική συμπεριφορά του Καστίγιο. «Ο Νέρι κάνει μία τρομερή προσπάθεια το τελευταίο διάστημα. Δεν έχει ξαναγίνει αυτό να βάλει κάποιος παίκτης σε 4 παιχνίδια 6 γκολ. Είναι τρομερό αυτό και του εύχομαι να κάνει το καλύτερο για τη συνέχεια. Είναι ένα φιλότιμο παιδί με τρομερές δυνατότητες», είπε ο Γιάννης Μιχαλήτσος.


Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου