Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Μέλι-γάλα η σχέση Βενιζέλου - Στουρνάρα


«Βαγγέλη, μου τα 'χεις ρίξει χοντρά όλον αυτό τον καιρό. Μ' έχεις ξ...»!! «Γιάννη μου, δεν έχω τίποτε μαζί σου» του απάντησε ο Βενιζέλος
Φαίνεται πως αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις μεταξύ του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου και του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα κατά τη διάρκεια της τελευταίας τους συνάντησης στα γραφεία της Ιπποκράτους. Μάλιστα ο κ. Στουρνάρας, απερχόμενος, μίλησε για «θαύμα».

 Είναι γνωστό ότι οι σχέσεις των δύο ανδρών δεν ήταν και οι καλύτερες αφού υπήρχε αμοιβαία καχυποψία τους τελευταίους μήνες. Έτσι, η συνάντησή τους στην Ιπποκράτους ξεκίνησε κάπως μουδιασμένα.
Όταν ξεκίνησε η συζήτηση για τα μέτρα ο κ. Βενιζέλος άρχισε να ρωτάει τον υπουργό εάν έχουν γίνει συζητήσεις για την επιμήκυνση, για τη μείωση του χρέους και για το εάν μπορεί να εγγυηθεί ότι πρόκειται για το τελευταίο πακέτο επώδυνων μέτρων.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Γιάννης Στουρνάρας φέρεται κάποια στιγμή να είπε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ: «Μην ανησυχείς. Βέβαια, μου τα 'χεις ρίξει χοντρά όλον αυτό τον καιρό. Μ' έχεις ξ...».
«Γιάννη μου, δεν έχω τίποτε μαζί σου» ήταν η απάντηση του κ. Βενιζέλου, επαναλαμβάνοντας μάλιστα τη συγκεκριμένη φράση τρεις φορές, σύμφωνα με αυτήκοους μάρτυρες.
Συνέχισε λέγοντας: «Δεν έχω κάτι προσωπικό, το θέμα είναι πολιτικό», για να του απαντήσει ο Γιάννης Στουρνάρας: «Τι πολιτικό. Μας χωρίζει κάτι;»
Τότε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ανταπάντησε: «Πρέπει να υπάρξει μία αφήγηση όταν θα φθάσουν τα μέτρα στη Βουλή. Πάντως θέλω να αισθάνεσαι άνετα μαζί μου».
«Εγώ, Βαγγέλη μου, πάντα αισθάνομαι άνετα μαζί σου, δεν έχω κανένα πρόβλημα», αποκρίθηκε ο υπουργός.
Ύστερα από τη συνάντηση, ο κ. Στουρνάρας αποχώρησε από την Ιπποκράτους εμφανώς ικανοποιημένος λέγοντας στους συνεργάτες του ότι «το κλίμα στη συνάντηση ήταν αναπάντεχα καλό. Ήταν θαύμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου