Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Βενιζέλος:Δεν αποκλείω κανέναν


Σε όσους τον αμφισβητούν απάντησε στη δευτερολογία του στην κοινή συνεδρίαση της Κ.Ο., της Πολιτικής και της Οργανωτικής Γραμματείας του ΠΑΣΟΚ, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, λέγοντας ότι όσοι διαφώνησαν μαζί του κατά καιρούς , ουσιαστικά ψήφιζαν την πολιτική μας.


Αναφέρθηκε ονομαστικά στον Ανδρέα Λοβερδο στην Άννα Διαμαντοπούλου και τον Μιχάλη Χρυσοχοίδη που θέτουν ενστάσεις αλλά και στους διαγραμμένους : "Φταίω εγώ όταν όλοι αυτοί έλεγαν ένα άρθρο και επιβολή κομματικής πειθαρχίας …", είπε.
Για το συνέδριο τόνισε ότι θα είναι ανοικτό, συνταγματικό και όποιος θέλει ας βάλει εκεί θέμα. Ο κ. Βενιζέλος απάντησε και στις κατηγορίες που κάνουν λόγο για αποκλεισμό στελεχών από την Κεντρική Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου.

"Ο Πρωτόπαπας , η Άννα Διαμαντοπούλου, ο Μανιάτης, ο Σαχινίδης εμένα στήριξαν στις εσωκομματικές εκλογές του 2007; Επομένως δεν αποκλείω κανέναν , όλους τους χρησιμοποιώ", επεσήμανε.
Σε ότι αφορά τέλος την εκλογική κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ ο κ. Βενιζέλος υπογράμμισε : "στις εκλογές δεν ήμουν μόνος μου η κατάρρευση δεν είναι δική μου μαζί με όλους τους άλλους χαράζαμε τη στρατηγική".


egiakoumis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου