Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Αγκάνθο: Εμείς οι παίκτες να σώσουμε τον Άρη


Το καλό του Άρη πάνω από τους δικούς του στόχους βάζει ο Νταβίντ Αγκάθο, ο οποίος τόνισε πως

ήταν εύκολο να υπογράψει νέο συμβόλαιο τους «κίτρινους».

Ο 31χρονος Ισπανός φορ έχει ταυτιστεί με τον Άρη και μιλώντας στον «ΣΚΑΪ» επισήμανε πως στόχος όλων είναι να μείνει η ομάδα στην κατηγορία. Παράλληλα, έκανε ένα σχόλιο για τους Μίτσελ και Φάμπρι που εργάζονται σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό αντίστοιχα.



Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αγκάνθο, σύμφωνα με το onsports.gr:



Για την ανανέωση του συμβολαίου του: «Το έχω πει πολλές φορές ότι αισθάνομαι άνετα στον Άρη και στη Θεσσαλονίκη. Ο κόσμος με έχει «αγκαλιάσει» και περνάω υπέροχες στιγμές. Το δύσκολο για εμένα ήταν να φύγω από την Ισπανία, μακριά από την οικογένεια μου και τους φίλους μου. Από τη στιγμή που έγινε αυτό, το εύκολο ήταν να μείνω στον Άρη. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα, αλλά του χρόνου η ομάδα θα είναι διαφορετική γιατί υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης».

Για το αν τον ενδιαφέρει η ανάδειξη ως πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος: «Όχι, δε με ενδιαφέρει. Δεν έχω θέσει τέτοιο στόχο. Αυτό που θέλω είναι να είμαστε εμείς οι παίκτες που θα σώσουμε τον Άρη».

Για τον νέο προπονητή του Ολυμπιακού, Μίτσελ: «Δε χρειάζεται να πω τίποτα για τον Μίτσελ. Είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Ωστόσο, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με Βαλβέρδε γιατί δεν τον ξέρω τόσο καλά όσο τον Μίτσελ, με τον οποίο έχω μια προσωπική επαφή».

Για τον Φάμπρι: «Τον έχω αντιμετωπίσει στην Ισπανία, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι γνωρίζω ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας του μέσα σε μια ομάδα».

Σχετικά με το γκολ που σημείωσε κόντρα στον ΠΑΟΚ (το πρώτο) και αν το θεωρεί το κορυφαίο της αγωνιστικής: «Για να είμαι ειλικρινής, το γκολ του Ατρομήτου (το 3-2 του Δημήτσου) ήταν το καλύτερο της περασμένης αγωνιστικής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου