Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Το τσάι του βουνού είναι πλέον… free και πάει Αμερική


Το τσάι του βουνού, σε μορφή αφεψήματος, είναι πλέον και… sugar free κατ’ απαίτηση της αγοράς των ΗΠΑ, όπου το καινοτόμο προϊόν, που έχει καταχωρηθεί και με παγκόσμια πατέντα, διατηρεί, ήδη, παρουσία και τα πάει πολύ καλά, όσον αφορά στην αποδοχή του από τους καταναλωτές.Το νέο προϊόν, με την ονομασία Tuvunu Sugar Free, παράγεται από την ομώνυμη εταιρεία Tuvunu, που έχει την έδρα της στην ακριτική Θράκη, κυκλοφόρησε πριν λίγες εβδομάδες κι είναι απαλλαγμένο
τελείως από ζάχαρη και μέλι ή άλλες γλυκαντικές ουσίες, προκειμένου να είναι απολύτως υγιεινό. 
«Είναι όπως το γέννησε η μαμά του», τονίζει, αστειευόμενος, ο διευθυντής ανάπτυξης της εταιρείας, Δημήρης Κρις και εξηγεί ότι η απόφαση για την παραγωγή του «Tuvunu Sugar Free», εν πολλοίς υπαγορεύτηκε από τη ζήτηση που έχει εκφραστεί για ένα τέτοιο προϊόν από το αμερικανικό καταναλωτικό κοινό. 
Το timing της κυκλοφορίας του στην αγορά, πάντως, είναι εξαιρετικό, ιδίως εντός συνόρων, καθώς συμπίπτει με την απόφαση που έχει ληφθεί για απαγόρευση πώλησης αναψυκτικών με ζάχαρη από τα κυλικεία των σχολείων, κάτι που αυτόματα του δίνει τη δυνατότητα να μπει σε μια «παρθένα» πλέον αγορά. Για την ώρα, βέβαια, όπως αναφέρεται, είναι νωρίς να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για το εμπορικό αποτέλεσμα αυτής της κίνησης, όμως οι προσδοκίες είναι σημαντικές.
Οι εξαγωγές
Το συγκεκριμένο προϊόν είναι το δεύτερο που παράγει και εμπορεύεται η Tuvunu, καθώς η πρώτη απόπειρα έγινε το Φεβρουάριο του 2013, με το λανσάρισμα τότε του τσαγιού του βουνού, με προσθήκη αγνού μελιού για γλυκαντικό και φρεσκοστιμμένο χυμό λεμονιού, από λεμόνια της Πελοποννήσου. Στο διάστημα που μεσολάβησε έκτοτε, οι πωλήσεις τσαγιού του βουνού εξελίσσονται ικανοποιητικά και εκτός από την ελληνική αγορά το προϊόν κυκλοφορεί επίσης στην Καλιφόρνια και το Σικάγο, στις ΗΠΑ και σύντομα, όπως τονίζει ο κ. Κρις, και σε άλλες βορειοανατολικές πολιτείες της Αμερικής. Εξαγωγές γίνονται επίσης και σε χώρες του Αραβικού Κόλπου, καθώς και σε γειτονικές της Βαλκανικής.
Για την παραγωγή του αφεψήματος η εταιρεία υλοποιεί αυτή τη στιγμή ένα πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας, με 200 παραγωγούς στην περιοχή της Ξάνθης, από τους οποίους προμηθεύεται 80 τόνους βιολογικού τσαγιού. Για φέτος ο αριθμός αυτός αναμένεται να διευρυνθεί, καθώς υπάρχει ενδιαφέρον όχι μόνο για το προϊόν, αλλά και από τους αγρότες για την καλλιέργεια του φυτού. Στόχος είναι να επεκταθεί η συμβολαιακή γεωργία στους νομούς της Ροδόπης και του Έβρου και παράλληλα να ενταχθούν στο σχεδιασμό και άλλες καλλιέργειες. Μάλιστα, έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχουν ετοιμαστεί παγωμένα ροφήματα με χαμομήλι, τήλιο, φασκόμηλο, αλλά και συνδυασμός τους

egnatiapost

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΛΙΑΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου