Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Γ. Τσαμασλής: Τέλος η Περιφέρεια- Έτοιμος για υποψήφιος δήμαρχος Θερμαϊκού

Έτοιμος να θέσει υποψηφιότητα για το δήμο Θερμαϊκού είναι ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Γιώργος Τσαμασλής, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε στον Δημήτρη Συρμάτση, στο πλαίσιο της εκπομπής της Βεργίνα Τηλεόραση "Απαντήσεις".Ο κ. Τσαμασλής άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο κοινής καθόδου με το νυν δήμαρχο Γ. Αλεξανδρή, χωρίς ωστόσο να ανοίξει τα χαρτιά του: "Δεν έχω ανακοινώσει υποψηφιότητα για το δήμο Θερμαϊκού. Έχει σχηματιστεί μια ομάδα ανθρώπων, έμπειρων στην Τοπική
αυτοδιοίκηση. Μου έχουν βάλει τον προβληματισμό εάν θα ηγηθώ αυτής της προσπάθειας. Είμαι σε βάσιμη σκέψη και εξετάζω όλα τα ενδεχόμενα" και συνέχισε λέγοντας: "Δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο. Θα βαρύνει την απόφασή μου η συζήτηση που θα έχω μαζί του".
Ο αντιπεριφερειάρχης δεν δίνει καμία πιθανότητα να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για περιφερειακός σύμβουλος υποστηρίζοντας ότι η απόφασή του αυτή είχε παρθεί από το 2010 και πως δεν έπαιξε ρόλο η "κόντρα" του με τον Απ. Τζιτζικώστα για τον έλεγχο των αδειών των λαϊκών αγορών. Μάλιστα τόνισε ότι "δεν υπάρχει θέμα για να υπάρχει και αντιδικία» χαρακτηρίζοντας το θέμα "δημοσιογραφικό τρικ" από το κανάλι του Alpha.

thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου