Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Γλύτωσε από αρκούδα και περιγράφει την εμπειρία του


Την τρομακτική εμπειρία που έζησε όταν δέχτηκε επίθεση από πολική αρκούδα στην Αρκτική περιγράφει ο νεαρός μαθητής Πάτρικ Φλίντερς.
Ο Πάτρικ προσπάθησε να σωθεί φωνάζοντας με όλη του τη δύναμη καθώς η αρκούδα ορμούσε στην κατασκήνωση των Βρετανών μικρών εξερευνητών, στο αρχιπέλαγος Σβάλμπαρντ, στις αρχές του μήνα.
Ο 16χρονος φίλος του Πάτρικ, Οράτιος Σαπλ, σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της επίθεσης, ενώ τρία ακόμα άτομα τραυματίστηκαν σοβαρά.
Ο Πάτρικ και η ομάδα του, αποτελούμενη από 13 μέλη της Κοινωνίας Εξερευνητών Βρετανικών Σχολείων, κοιμόντουσαν σε σκηνές στον παγετώνα «Von Postbreen» όταν η αρκούδα εισέβαλε στην κατασκήνωση στις 7:30 το πρωί στις 5 Αυγούστου.
Όπως δήλωσε, άκουσε ένα θόρυβο και μετά από λίγο η σκηνή του κατέρρευσε.
«Το ύφασμα της σκηνής χτύπησε το πρόσωπό μου. Τράβηξα τον υπνόσακο πάνω από το κεφάλι μου, κουλουριάστηκα και έκλεισα τα μάτια μου. Φώναζα ότι δεν ήθελα να βρίσκομαι άλλο εκεί», είπε ο μικρός μαθητής περιγράφοντας την εμπειρία που έζησε.
«Είδα την αρκούδα να σέρνει από το κεφάλι έναν από τους αρχηγούς. Ήθελα να κρυφτώ όμως δεν είχα που να πάω. Μετά η αρκούδα πλησίασε προς το μέρος  μας. Κοίταξα προς τα πάνω και την είδα να ανοιγοκλείνει το στόμα της. Γύρω από τη μύτη της είχε αίμα. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ίσως πεθάνω», δήλωσε ο Πάτρικ.
«Με χτύπησε με την πατούσα της και ο ώμος μου βγήκε έξω από τον υπνόσακο. Ένιωσα τα δόντια της αρκούδας στον αγκώνα μου. Με δάγκωσε ως το κόκαλο. Ξαφνικά το κεφάλι μου ήταν στα σαγόνια της και ένιωσα τα δόντια της να μου ροκανίζουν το κρανίο».
Ο Πάτρικ χρειάστηκε 20 ράμματα στο κεφάλι μετά την επίθεση. Οι γιατροί βρήκαν πάνω του ακόμα και θραύσματα από τα δόντια της αρκούδας.
Το μαρτύριο τελείωσε όταν ο 29χρονος ομαδάρχης, Μάικλ Ρεντ, τη σκότωσε πυροβολώντας την πολλές φορές. Ο Μάικλ τραυματίστηκε επίσης στο πρόσωπο και το κεφάλι, ενώ σοβαρά τραύματα φέρουν άλλα δυο άτομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου