Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Έκλεισε η μετεγγραφή του Χιλιανού Στον Ολυμπιακό ο Κοντρέρας




Η μετεγγραφή του Πάμπλο Κοντρέρας στον Ολυμπιακό έκλεισε. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, η διοίκηση του ερυθρόλευκου συλλόγου κατέληξε σε συμφωνία με τον Χιλιανό αμυντικό το πρωί της Τρίτης. Μετά το κλείσιμο της μετεγγραφής, ο Κοντρέρας αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για να έρθει στην Ελλάδα προκειμένου να ενταχθεί στην ομάδα του Ολυμπιακού.

 
Η «ανατροπή» της υπόθεσης Κοντρέρας, την ώρα που η μετακίνηση του άσου της Κόλο - Κόλο στον Ολυμπιακό έδειχνε να ναυαγεί, αποδίδεται στη νέα και βελτιωμένη πρόταση που κατέθεσαν οι ερυθρόλευκοι.
 
«Υπάρχει πραγματική δυνατότητα να πάω στον Ολυμπιακό, κάτι που θα επιβεβαιωθεί αύριο. Η ελληνική ομάδα έκανε νέα προσπάθεια για να με αποκτήσει και η Κόλο-Κόλο δεν είναι αρνητική», δήλωσε την Δευτέρα ο Κοντρέρας σε μέσα ενημέρωσης Χιλής και πρόσθεσε: «Τίποτα δεν είναι οριστικό, αλλά τα δεδομένα άλλαξαν. Πρόθεσή μου ήταν να μείνω στην Κόλο-Κόλο, αλλά φαίνεται πως οι δύο ομάδες είναι κοντά σε συμφωνία που θα είναι συμφέρουσα για την Κόλο-Κόλο και μένα. Η ομάδα μου με παραχωρεί και αυτό είναι πολύ σπάνιο για παίκτες της ηλικίας μου. Είναι περίπλοκη η κατάσταση και πολύ δύσκολη για μένα. Είμαι αρχηγός της Κόλο-Κόλο και ταυτισμένος μαζί της. Όταν επέστρεψα έβαλα στην άκρη τα χρήματα και τώρα, αν υπάρξει συμφωνία, η Κόλο-Κόλο θα έχει κέρδος. Ο κόσμος θα το δεχτεί. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να τα πάει καλά η ομάδα».
 
Σύμφωνα με τους Χιλιανούς, ο Κοντρέρας θα αναχωρήσει την Τετάρτη για την Αθήνα και θα υπογράψει για δύο χρόνια

protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου