Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Έλλη Στάη: «Παρακολουθώ τις εξελίξεις έκπληκτη, αλλά και έτοιμη»

Η Έλλη Στάη μιλάει στο Βήμα, για την απομάκρυνσή της από το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ, τις σχέσεις με τους
συνεργάτες της και δηλώνει ότι όσα συμβαίνουν «δεν έχουν δημοσιογραφική λογική». 

-Πως σχολιάζετε τις μέχρι στιγμής εξελίξεις στην υπόθεση που σας αφορά; 


-«Θεωρώ ότι όλα αυτά δεν έχουν δημοσιογραφική λογική γι αυτό και ψάχνω κι εγώ να βρω ποιος είναι ο σκοπός της όλης υπόθεσης. Η δημοσιογραφική λογική λέει ότι όταν σε ένα newsroom διαφωνούμε μεταξύ μας τα βρίσκουμε ή όχι. Αλλά μεταξύ μας».
-Υπάρχουν πληροφορίες ότι οι σχέσεις σας με τον κ. Θωμόπουλο δεν ήσαν και οι καλύτερες. Ισχύει; 
-«Είχαμε τις καθημερινές ανταλλαγές απόψεων και τις καθημερινές διαφωνίες που είχα πάντα με όλους τους συνεργάτες μου. Αυτό από τη δική μου πλευρά. Από τη δική του δεν γνωρίζω. Όμως δεν είναι αυτό το θέμα».
-Ποιο πιστεύετε ότι είναι το θέμα; 
-«Έχω την αίσθηση ότι αυτά που γράφονται από την αρχή του καλοκαιριού, ότι δηλαδή είμαι περσόνα νον γκράτα στην ΕΡΤ, φαίνεται ότι τελικά είχαν βάση».
-Θεωρείτε ότι είναι πολιτικό το ζήτημα;
-«Εξαρτάται. Πολιτικό ζήτημα μπορεί να είναι και η πολιτική αντίληψη, η άποψη, η παρέμβαση ή και γενικότερα η κοσμοθεωρία και η φιλοσοφία που έχει κανείς για τα πράγματα».
-Αληθεύει ότι απαιτήσατε να μην είναι παρών ο κ. Θωμόπουλος στο κοντρόλ όσο εκφωνείτε το δελτίο;
-«Αυτά τα έχω ήδη διαψεύσει, δεν έχω πει τίποτα τέτοιο. Ναι, έχω διαφωνήσει συχνά μαζί του, ναι έχω και αντιρρήσεις και διαφορετικές αντιλήψεις, αλλά όλα αυτά τα θεωρώ δεδομένα στη λειτουργία μιας δημοσιογραφικής ομάδας. Καθόμαστε και συζητάμε περί όνου σκιάς, περί μη θέματος».
-Τη διαχείριση της όλης υπόθεσης από τη διοίκηση που διέταξε ΕΔΕ πως την κρίνετε; 
-«Τις εξηγήσεις για την αντιμετώπιση της υπόθεσης και την ΕΔΕ πρέπει να τις δώσει η ίδια η διοίκηση. Εγώ απλά παρακολουθώ τις εξελίξεις έκπληκτη, αλλά και έτοιμη. Σαν από καιρό. Στην καριέρα μου έχω περάσει από πολλές δυσκολίες. Έχω μάθει να αντιπαρατίθεμαι, δεν έχω μάθει να με χαϊδεύουν».
-Η εκπομπή NETWEEK θα συνεχιστεί κανονικά; 
-«Φαντάζομαι πως ναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου