Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Στίγμα Του Γιώργου Χρ. Παπαχρήστου

Θα 'θελα να 'μουν εκεί!
ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ζαλισμένος σήμερα. Βασικά πολύ ζαλισμένος, αλλά προσπαθώ να το ελέγξω το πράγμα. Είναι όμως δύσκολο, πολύ δύσκολο. Αλλά φταίω και εγώ, πρέπει να το ομολογήσω. Τι μου ήρθε να παρακολουθώ τις στροφές του προέδρου Αλέξη; Το παλικάρι κατάγεται από την Αρτα, άρα το τσάμικο το έχει στο γονιδίωμά του. Ομως τέτοια επίδοση στις στροφές ούτε ο Νουρέγεφ, όπως θα έλεγε με τη βαθιά φωνή του και ο φίλος Αλέξης Κωστάλας.

ΑΥΤΕΣ οι στροφές, που είναι πλέον αδύνατον να παρακολουθήσεις, είναι που με... ζάλισαν και μένα. Για όποιον διαφωνεί ή του φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά, παραθέτω το ακόλουθο απόσπασμα δηλώσεων του αριστερού αγοριού Αλέξη στο ελληνικό (επαναλαμβάνω, στο ελληνικό...) τμήμα της Ντόιτσε Βέλε:

«ΘΕΛΑΜΕ να αποκτήσουμε μια επαφή, μια επικοινωνία φυσιολογική για να μη δημιουργείται η εντύπωση ότι υπάρχουν δύο αντίπαλα στρατόπεδα που δεν ανταλλάσσουν ούτε καλημέρα. Από εκεί και πέρα, εάν στο μέλλον υπάρξει αυτή η δυνατότητα, εγώ δεν θα έχω καμία αντίρρηση».

ΑΝΑΓΚΑΙΑ διευκρίνιση: η απάντηση δόθηκε σε ερώτηση για το αν το αριστερό αγόρι Αλέξης θα ήθελε να συναντήσει κάποια στιγμή τη φράου Ανγκελα.

Αναγκαία διευκρίνιση δεύτερη: η απάντηση σταματάει ακριβώς εκεί που παρατίθεται πιο πάνω. Δεν συνεχίζεται δηλαδή με αναφορές του είδους «ας με δεχτεί και της υπόσχομαι ότι μια φορά την εβδομάδα θα πηγαίνω λαϊκή» ή «την επόμενη φορά που θα έρθει στην Αθήνα εγώ θα είμαι αυτός που θα κάνει σκούπα στο κόκκινο χαλί»...

ΠΑΝΤΩΣ σήμερα, λίγο μετά το μεσημέρι ώρα Ελλάδος, το αριστερό αγόρι θα γίνει δεκτό στο Βερολίνο από τον υπουργό των Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε μια συνάντηση στην οποία θα έδινα τα πάντα για να είμαι παρών. Ποιος άλλωστε δεν θα ήθελε να παραβρεθεί ως μάρτυρας στην υπερήφανη, ελληνοπρεπή στάση που θα τηρήσει ο πρόεδρος Αλέξης απέναντι στον δυνάστη, δανειστή μας, Σόιμπλε;

ΑΛΛΑ ΕΧΩ να επισημάνω μια σοβαρή παράλειψη. Στο Βερολίνο τον συνοδεύουν οι Γιάννης Μηλιός και Νίκος Παπάς και όχι ο βουλευτής Βοιωτίας Γιάννης Σταθάς, ο οποίος τον είχε καταγγείλει ευθαρσώς από το βήμα της Βουλής τον «κουτσό» δυνάστη μας! Θα έκανε μια χαρά ο Σόιμπλε που θα τον έβλεπε, τον παιδαρά!

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ επίσης ότι επειδή είδα να γράφεται σε διάφορα σάιτ πως ο επόμενος στόχος του προέδρου Αλέξη είναι να συναντηθεί με τον Νέλσον Μαντέλα (κλασικά για τη σχετική φωτογραφία), ότι πρέπει να σπεύσει, διότι ο ιστορικός ηγέτης έχει πολύ κακή υγεία και μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία. Αν πάλι δεν του κάτσει ο Νέλσον, ας συναντηθεί με τον... Γιώργο Μαντέλα (τον συνάδελφο μας)!..
Τι θα πει ο Παπαδήμος
ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ που έχουμε μείνει πίσω, θα επιχειρήσουμε να ανασυγκροτήσουμε - για εβδομηκοστή όγδοη φορά από τις εκλογές - την Κεντροαριστερά. Βασικά θα ανηφορίσουμε το βραδάκι κατά την Κηφισιά, Κεφαλάρι συγκεκριμένα, όπου σε εκδήλωση του ΙΟΒΕ τιμάται (όπως κατά κόρον έχω αναφέρει, επισημαίνοντας και λανθασμένα ότι πρόεδρος είναι ο Γιάννης Στουρνάρας, ενώ ο άνθρωπος έχει αποχωρήσει και χρέη διευθυντή εκτελεί ο αντιπρόεδρος Ραφαήλ Μωυσής) ο πρώην πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος (μεγάλη φωτογραφία).
ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ επικεντρώνεται όχι μόνο στο τι θα πει ο κ. Παπαδήμος, αλλά και στο πόσοι και ποιοι θα κρέμονται από τα χείλη του από κάτω, να ακούσουν τι διάολο θα γίνει επιτέλους με αυτή την πολύφερνη νύφη, η οποία ονομάζεται Κεντροαριστερά. Ενημερώνω για όσους μετά την εκδήλωση θελήσουν να πάρουν ένα ποτό σε πιο χαλαρή ατμόσφαιρα ότι στην περιοχή έχουν μετακομίσει τόσο το Μερσέντες όσο και το Σι Σάτιν, ενώ κλασική αξία παραμένουν το κινέζικο Φαρ Ιστ και το Νούι λίγο πιο πάνω στη Χαρ. Τρικούπη για σούσι...

ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ εύκολα αντιληπτό δεν με ενοχλεί καθόλου που μια εκδήλωση η οποία εν δυνάμει αφορά την Κεντροαριστερά πραγματοποιείται στο Ιδρυμα Λάτση στην Κηφισιά - δεν βλέπω για παράδειγμα γιατί θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί στο Περιστέρι και να τρέχουν στη συνέχεια οι άνθρωποι Μπουρνάζι. Αυτό που με απασχολεί είναι αν όντως ο κ. Παπαδήμος ενδιαφέρεται να ηγηθεί της προσπάθειας.

ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ στην Αννα Διαμαντοπούλου, η οποία μετέχει των συζητήσεων στον χώρο.
 - Βρήκατε επικεφαλής στο πρόσωπο του κ. Παπαδήμου;
 - Μα ποιος τα λέει αυτά; Ο άνθρωπος έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θέλει. Και μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν μιλάει και με κανέναν.
 - Ούτε με εσάς;
 - Οχι. Εγώ έχω να τον δω από την εποχή που ήμουν υπουργός στην κυβέρνησή του. Και άλλη μια φορά από μια εκδήλωση το καλοκαίρι στον Αγιο Νικόλαο στην Κρήτη, όπου μιλήσαμε και οι δύο. Εκτοτε δεν τον έχω ξαναδεί, και δεν έχω μιλήσει μαζί του.
 - Θα παραβρεθείτε στην εκδήλωση;
 - Είχα έναν ενδοιασμό με όλα όσα γράφονται και λέγονται, αλλά θα πάω.

Πολλοί πάντως δεν θα πάνε, το γνωρίζω αυτό...
Η λίστα και τα παραμύθια
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ότι δεν έχει περάσει από κανενός το μυαλό πως θα ολοκληρωνόταν η σημερινή στήλη χωρίς μία έστω αναφορά στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ. Κατ' αρχήν οφείλω να συγχαρώ θερμά τον πρόεδρο Βαγγέλη, αλλά και τον πρόεδρο Γιώργο, οι οποίοι σε μια προφανή επίδειξη επαφής με την πολιτική πραγματικότητα εξέδωσαν σοβαρές ανακοινώσεις για να απαντήσουν σε νεόκοπη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ (και σταματώ εδώ τους χαρακτηρισμούς γιατί είναι φίλοι μου και η μάνα της και ο πατέρας της), η οποία έφτιαξε ένα (ακόμη) παραμύθι για την αλλοίωση της λίστας.

ΘΕΩΡΩ τη στάση των δύο απολύτως ενδεικτική της τρικυμίας στην οποία βρίσκονται. Είμαι βέβαιος ότι υπό άλλες συνθήκες ούτε που θα καταδέχονταν να απαντήσουν σε κάτι που είπε όχι μόνο η συγκεκριμένη βουλευτής, αλλά οιοσδήποτε άλλος. Και φρονώ ότι πρέπει να συνέλθουν γρήγορα, και εδικά ο πρόεδρος Βαγγέλης ο οποίος έχει χάσει μου φαίνεται εντελώς τα (πολιτικά) ανακλαστικά του...
Δεν ήξερε ο Δρούτσας
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ να μεταφέρω την διαβεβαίωση που μου έδωσε τηλεφωνικά ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας (μικρή φωτογραφία), αναφορικά με τη μεταφορά της πρώτης λίστας στην Ελλάδα:
 - Ούτε γνώριζα ούτε έδωσα την έγκρισή μου για κάτι, και το μόνο που επιθυμώ είναι να υπάρξει έρευνα για τη διερεύνηση τυχόν ευθυνών σε υπηρεσίες του υπουργείου Εξωτερικών.
Ας γίνει λοιπόν... 
tanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου