Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Η Κατερίνα Στικούδη εξομολογείται

Έτοιμη για ένα νέο ξεκίνημα είναι η Κατερίνα Στικούδη. Η σέξι τραγουδίστρια
λίγο πριν ξεκινήσει τις εμφανίσεις της δίπλα στην Έλλη Κοκκίνου και τον Νίκο Οικονομόπουλο μίλησε στο περιοδικό HELLO! για τα όνειρα και τα θέλω της. «Δεν βρίσκω κανέναν λόγο να συνεχίσω να απολογούμαι για κάθε μου επιλογή. Ας πούμε ότι εδώ και τρία χρόνια έχω αφοσιωθεί κυρίως στη μουσική. (...) Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει να
συνοδεύει καμιά ταμπέλα και κανένας τίτλος το όνομά μου, ωστόσο δεν σας κρύβω ότι όταν ακούω δεν το αντιλαμβάνομαι ως βρισιά». «Όταν ένας άντρας θέλει πραγματικά να διεκδικήσει μια γυναίκα, τότε δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στο γεγονός ότι μπορεί να τη γνωρίζουν πέντε δέκα άνθρωποι παραπάνω.(...) Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω συνειδητοποιώ ότι υπήρξα πολύ ευτυχισμένη και σε φάσεις της ζωής μου που δεν είχα κάποιον άντρα δίπλα μου...»


«Ο γάμος δεν περιλαμβάνεται στα άμεσα σχέδια μου. Όμως δεν σας κρύβω ότι θα ήθελα κάποια στιγμή να δημιουργήσω κι εγώ τη δική μου οικογένεια...»

thestival 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου