Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Βελλίδης: «Δικαιώθηκαν οι κόποι μου»

Σε «πελάγη ευτυχίας» πλέει ο Μάρκος Βελλίδης, μετά την κλήση του από τον Φερνάντο Σάντος στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, για το φιλικό παιχνίδι με τη Νορβηγία στο Όσλο (15/08).

Ο γκολκίπερ του Άρη με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΟ δήλωσε έτοιμος να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της Εθνικής μας, προκειμένου, όπως επισήμανε, να καθιερωθεί με τη φανέλα της «γαλανόλευκης».



«Είμαι πραγματικά πανευτυχής. Όλες οι προσπάθειές μου τον τελευταίο καιρό δικαιώθηκαν και το μεγαλύτερό μου όνειρο, αυτό της συμμετοχής μου στην Εθνική Ομάδα, πραγματοποιήθηκε.

Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Σάντος που με επέλεξε για αυτό το ματς. Στόχος μου είναι να αντεπεξέλθω στις μεγάλες απαιτήσεις της ομάδας και να μπορέσω να προσφέρω σ' αυτή τα μέγιστα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο τερματοφύλακας των «κίτρινων».


sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου