Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Τατσόπουλος: Απαντά για την ... "μισή Αθήνα" και όσους τον σχολίασαν. Βίντεο


Τατσόπουλος: Απαντά για την ... "μισή Αθήνα" και όσους τον σχολίασαν. Βίντεο
Τις δικές του απαντήσεις για το σάλο που προκλήθηκε με τη φράση «Έχω ‘πηδήξει’ τη μισή Αθήνα» έδωσε σήμερα ο πρωταγωνιστής της ιστορίας ο κύριος Πέτρος Τατσόπουλος.

Μιλώντας στο Πρωινό Ant1 ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επανέλαβε ότι απομονώθηκαν 11 λέξεις, τονίζοντας πως και να ήθελε δεν θα μπορούσε να πηδήξει την Αθήνα ακόμη και αν έτρεχε με την ταχύτητα του φωτός!

Ο Πέτρος Τατσόπουλος αφού χαρακτήρισε μάλιστα Άγιο Βασίλη, τον παρουσιαστή Γ.Παπαδάκη έδωσε την «επιστημονική» εξήγηση της φράσης «Έχω ‘πηδήξει’ τη μισή Αθήνα»!!!

«Μου θυμίζεις τον Άγιο Βασίλη, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει ο Άγιος Βασίλης ακόμη και να έτρεχε με την ταχύτητα του φωτός δε θα μπορούσε να μοιράσει τα δώρα, έτσι και εγώ και να ήθελα ακόμη και να έτρεχα με ταχύτητα φωτός δε θα μπορούσα να το κάνω» είπε χαρακτηριστικά!

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε και στο παρασκήνιο της φράσης εξηγώντας πως αυτή έχει ρίζες στο… 1821!!!!

«Το παρελθόν της φράσης πάει 1,5 χρόνο πριν, όταν έκανα το 1821 .Τότε κάποιος φίλος είχε γράψει ένα μήνυμα στο προφίλ μου στο Facebook ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν ομοφυλόφιλος και όλοι τότε είπαν ότι το είπα εγώ!! Δύο χρόνια τώρα η Χρυσή Αυγή με αποκαλεί ομοφυλόφιλο» είπε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας μάλιστα πικρία για τον τρόπο που αντιμετώπισε το όλο θέμα το κόμμα του!

«Κοιμήθηκα ομοφυλόφιλος για τη Χρυσή Αυγή και ξύπνησα ομοφοβικός για το κόμμα μου» είπε και πρόσθεσε «Πρόκειται για μια τεράστια παπάρα! Τους απαγχονίζανε τους ομοφυλόφιλους το 1821»

Παράλληλα, ο κ.Τατσόπουλος παραδέχτηκε πως έχει πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους και πως αν ο ίδιος ήταν δε θα χε πρόβλημα να το παραδεχτεί.
«Δεν θα το έκρυβα, θα ήταν καμάρι μου» πρόσθεσε.






star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου