Εργοτάξιο του Μετρό για τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα είναι η Θεσσαλονίκη. Τόσο οι αρχαιολογικές ανασκαφές όσο και η έλλειψη προνοητικότητας
από τους υπεύθυνους της εταιρίας για την κατασκευή υποστέγων, η οποία έχει ως αποτέλεσμα να πλημμυρίζουν κάθε τόσο τα εργοτάξια είναι μερικές μόνο από τις αιτίες της μεγάλης καθυστέρησης στην ολοκλήρωση των έργων, όπως διαβάζουμε στο agelioforos.gr. Να υπενθυμίσουμε ότι από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, είχε ανακοινώσει...
ότι η βασική γραμμή του Μετρό (από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Νέα Ελβετία) θα είναι έτοιμη το 2015, ενώ από το επόμενο καλοκαίρι θα ξεκινήσουν να αναπτύσσονται τα εργοτάξια για τις επεκτάσεις του Μετρό προς την Καλαμαριά και τη Σταυρούπολη.
ότι η βασική γραμμή του Μετρό (από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Νέα Ελβετία) θα είναι έτοιμη το 2015, ενώ από το επόμενο καλοκαίρι θα ξεκινήσουν να αναπτύσσονται τα εργοτάξια για τις επεκτάσεις του Μετρό προς την Καλαμαριά και τη Σταυρούπολη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο διευθυντής έργων μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης, σήμερα η απορρόφηση πόρων είναι στα 236,7 εκατ. ευρώ, ποσό που αποτελεί το 25% του συνολικού προϋπολογισμού, ο οποίος ανέρχεται στα 1,1 δισ. ευρώ, με τα 328 εκατ. ευρώ να είναι ενταγμένα στο ΠΕΠ και τα υπόλοιπα να αφορούν χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ. Ο ίδιος ανέφερε ότι για την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης 1.050 άτομα, εκ των οποίων τα 600 στις αρχαιολογικές ανασκαφές, ενώ με τα συναφή επαγγέλματα που απαιτούνται ο αριθμός των απασχολουμένων φθάνει στα 1.600 άτομα.
thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου