Όπως αναφέρεται στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, η πρώτη οργισμένη αντίδραση ήρθε από την πλευρά της Βρετανίας. «Πώς είναι δυνατόν οι Βρυξέλλες να ζητούν αύξηση του προϋπολογισμού της Κομισιόν κατά 6.8% και (114 δισ. λίρες ή 138 δισ. ευρώ) και να κάνουν κάτι τέτοιο;» διερωτάται ο συντηρητικός Βρετανός ευρωβουλευτής Μάρτιν Κάλαναν.
Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοσέ Μανουέλ Μπαρόζο, η επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας, βαρόνη Κάθριν Άστον, και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν Βαν Ρομπάι θα είναι πρώτοι που θα απολαύσουν τις ανέσεις των πολυτελών ιδιωτικών τζετ. Για τα επόμενα τέσσερα χρόνια υπάρχει συμφωνία με τη βελγική εταιρεία Abelag, σύμφωνα με την οποία τα πολυτελή αεροσκάφη θα είναι στη διάθεσή τους για να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο στο πλαίσιο των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων.
Η Κομισιόν έσπευσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα υποστηρίζοντας «Το συμβόλαιο θα τρέχει για τέσσερα χρόνια, Πρόκειται για μεταχρονολογημένη πληρωμή. Δεν πληρώνουμε τίποτε όταν δεν χρησιμοποιούμε αυτή την υπηρεσία».
Σημειώνεται ότι το κόστος κατασκευής αυτών των τζετ αγγίζει τα 50 εκατ. έκαστο και οι ανέσεις τους ξεπερνούν κάθε φαντασία: έπιπλα και διακοσμητικά από εξωτικά υλικά, επιχρυσωμένα εξαρτήματα στα μπάνια, σύστημα ψυχαγωγίας, υφαντά χαλιά και έργα τέχνης, με ορισμένα μάλιστα να διαθέτουν μέχρι και υπνοδωμάτιο, σαλόνι και τραπεζαρία.
thebest.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου