Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Άρης: Απέσυρε το ενδιαφέρον του ο Ηλιάδης

Με γραπτή του δήλωση πριν από λίγο ο Δημήτρης Ηλάδης κάνει γνωστό ότι δεν θα εμπλακεί με την ΠΑΕ ΑΡΗΣ, λόγω των χρεών, τα οποία, όπως λέει
δεν είναι διαχειρίσιμα. "Επιχείρησα να βρω βιώσιμη διοικητική λύση για την ΠΑΕ μετά από συνάντηση που είχα με μέλη της διοίκησης της ΚΜΑ, αλλά και λόγω της αγωνίας μου για το μέλλον της ποδοσφαιρικής ομάδας του Άρη.

Από την πρώτη στιγμή που εξεδήλωσα το ενδιαφέρον μου είχα μία και μόνο στόχευση: η λύση αυτή να είναι βιώσιμη με υγιείς τρόπους και όχι με διάφορα τρικ ή τακτικές οι οποίες είναι χρονοβόρες, έχουν αμφίβολο αποτέλεσμα, και δεν εκφράζουν την πλειονότητα της οικογένειας του Άρη.

Όλο αυτό το διάστημα προσπάθησα να δυναμώσω οικονομικά την διοικητική μου ομάδα ώστε να  καταθέσουμε μία αξιόπιστη πρόταση στην Κ.Μ.Α. Κινήθηκα μεθοδικά και χωρίς τυμπανοκρουσίες, ώστε να μην δημιουργήσω  πρόβλημα στη λειτουργία της ποδοσφαιρικής ομάδας.

Τα οικονομικά στοιχεία που πήρα στα χέρια μου τη Δευτέρα 06/08/2012, μου φανέρωσαν ότι οποιαδήποτε προσπάθεια, μέσα στον αρχικό μου σχεδιασμό, δεν θα είχε καμία τύχη γιατί το χρέος υπό τις παρούσες συνθήκες δεν είναι διαχειρίσιμο. Μπορεί το μπάτζετ που διαθέτουμε μαζί με τους συνεργάτες μου να είναι σημαντικό μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο που αντιμετωπίζει ο Άρης, αλλά συγχρόνως φαντάζει μικρό για να δώσει βιώσιμη και μακροπρόθεσμη λύση στην ΠΑΕ" αναφ'ερει στην ανακοίνωσή του ο κ. Ηλιάδης

thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου