Αυξάνεται διαρκώς η κίνηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ
συνολικά η αύξηση αναμένεται μέχρι τέλος του έτους να ξεπεράσει το 12%.
Όπως
Όπως
δείχνουν τα στοιχεία του εννεαμήνου παρά την ένταση της οικονομικής
κρίσης και της ύφεσης η διακίνηση από τους προβλήτες της ΟΛΘ χύδην ξηρού
και γενικού φορτίου αυξήθηκε κατά 13,39%, ενώ αν συμπεριλάβουμε και τα
υγρά καύσιμα το ποσοστό της αύξησης εκτοξεύεται στο 19,4%. Αυτό σημαίνει
ότι ο διαμετακομιστικός ρόλος του λιμανιού
"άντεξε" τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, περίοδος που παραδοσιακά καταγράφεται μεγάλη μείωση στην διακίνηση λόγω θέρους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση της κίνησης στα κρηπιδώματα οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην άνοδο των μεγεθών των τράνζιτ φορτίων κατά 40,75%, από και προς τις περιοχές της νότιας Βαλκανικής. Σε ότι αφορά επί μέρους προϊόντα αυξημένη κατά 30,89% είναι η διακίνηση υγρών καυσίμων και συγκεκριμένα οι εξαγωγές έτοιμων προϊόντων πετρελαίου. Αντίθετα, η διακίνηση τσιμέντου μειώθηκε κατά 40%.
Σε ότι αφορά το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων η διακίνηση των κοντέινερς αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 1,07%, έναντι στασιμότητας που είχε παρατηρηθεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2012.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατά την φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου μειώθηκε κατά 9,79% ο αριθμός των πλοίων που κατέπλευσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γεγονός που δείχνει ότι τα φορτία διακινήθηκαν με πλοία μεγαλύτερου μεγέθους σε σχέση με την περσινή περίοδο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά σημείωσε: "Ο ρόλος του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη νότια Βαλκανική είναι εξαιρετικά σημαντικός και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα σε μια περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη της κρίσης και της ύφεσης. Η Θεσσαλονίκη διατηρεί συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της γεωγραφικής της θέσης, αλλά και λόγω της υψηλής στάθμης των υπηρεσιών που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, για τη βελτίωση των οποίων διοίκηση και εργαζόμενοι προσπαθούμε καθημερινά".
thestival
"άντεξε" τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, περίοδος που παραδοσιακά καταγράφεται μεγάλη μείωση στην διακίνηση λόγω θέρους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση της κίνησης στα κρηπιδώματα οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην άνοδο των μεγεθών των τράνζιτ φορτίων κατά 40,75%, από και προς τις περιοχές της νότιας Βαλκανικής. Σε ότι αφορά επί μέρους προϊόντα αυξημένη κατά 30,89% είναι η διακίνηση υγρών καυσίμων και συγκεκριμένα οι εξαγωγές έτοιμων προϊόντων πετρελαίου. Αντίθετα, η διακίνηση τσιμέντου μειώθηκε κατά 40%.
Σε ότι αφορά το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων η διακίνηση των κοντέινερς αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 1,07%, έναντι στασιμότητας που είχε παρατηρηθεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2012.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατά την φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου μειώθηκε κατά 9,79% ο αριθμός των πλοίων που κατέπλευσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γεγονός που δείχνει ότι τα φορτία διακινήθηκαν με πλοία μεγαλύτερου μεγέθους σε σχέση με την περσινή περίοδο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά σημείωσε: "Ο ρόλος του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη νότια Βαλκανική είναι εξαιρετικά σημαντικός και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα σε μια περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη της κρίσης και της ύφεσης. Η Θεσσαλονίκη διατηρεί συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της γεωγραφικής της θέσης, αλλά και λόγω της υψηλής στάθμης των υπηρεσιών που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, για τη βελτίωση των οποίων διοίκηση και εργαζόμενοι προσπαθούμε καθημερινά".
thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου